Co nowego:

linkologia.pl spis.pl

Właśnie wróciłem z rozmowy z tą koleżanką. Powiedziałem co miałem do powiedzenia by następnym razem tak nie mówiła że na czas teraźniejszy nie itp. I że nie potrafię być przyjacielem ani znajomym bo zawsze się będę angażował. I na koniec że miłość to choroba duchowa jedynym lekarstwem jest albo małżeństwo albo odizolowanie chorego od choroby. Wstałem pożegnałem się i pojechałem. Troszkę trudno mi jest, ale lepiej wiedzieć że nic nie będzie i postawić to w jasnej sprawie niż ciągle się męczyć i żyć marzeniami. 

nici : Co u mnie :

linkologia.pl spis.pl

Od piątku mam długi weekend. Niby wszystko ok bo do szkoły idę dopiero w poniedziałek ale tak we wtorek nie udał się wypad na ognisko bo padało ;/  Wcześniej spotkałem się z kumpelą lecz nic nie porozmawiałem bo gdy szliśmy nagle jej kupela się podczepiła i była ciągle z nami i nie umiałem jej wyprosić dawałem aluzje ale ta twardo zostawała. Więc nic nie robiłem siedziałem i nic nie mówiłem tak mineła mi godzina z kumpelą a miałem z nią porozmawiać od serca co jest grane itd. I nie licze na szybkie spotkanie wiecie matury i ma dużo pola wiec i roboty. A teraz siedze sam w domu siedzę tzn. leżę bo coś się rozchorowałem. I się strasznie nudzę. Dobrze że mam laptopa hehe to sobie mogę chociaż coś poczytać. Właśnie apropo pisania. Jakoś tak mnie wzięło by pochodzić po czatach, fajna sprawa ciągle sie jest anonimowym i można po prostu powiedzieć to co siedzi na sumieniu, po prostu pogadać otwarcie wyżalić się do osoby która cię nie zna. Niby nic ale zawsze to pomaga. Lepiej wyżalić się czasem do nieznanej osoby niż do najlepszego przyjaciela. I proponuję wam też odwiedzić chatrulette fajna stronka trzeba mieć kamerkę więc uwaga bo 67% to zboczeńcy co wymachują swoim ding donem. Ale idzie spotkać miłych ludzi np z brazyli dubau i innych zakątków świata. Automatycznie wybiera się dla Ciebie jakaś osobę. Fajna zabawa polecam.

nici : Co u mnie :

Klikasz? Komentarze (0)
05. maja 2010 13:42:00
linkologia.pl spis.pl

Co to kliker?

Kliker to urządzenie o potężnych możliwościach i kompaktowych wymiarach. Służy facetom do zliczania wszystkich sygnałów zainteresowania płci przeciwnej: zalotnych gestów, zaczepnych uśmiechów, figlarnych spojrzeń. Kolejna cyferka na liczniku – to jedna zauważona reakcja na ich naturalną, pełną luzu charyzmę. Dlatego mężczyźni zawsze noszą Klikery przy sobie. 1 Flirt = 1 Klik! Klikasz?

Właśnie firma AXE prowadzi taki marketing że każdy kto z was ma konto na facebook'u Może zgarnąć takiego klikera.Nie wiesz nadal co to kliker? Zobacz reklamę AXE z Borysem Szycem w której wykorzystuje właśnie klikera

Oto link na facebook'a

http://www.facebook.com/klikasz#!/klikasz?v=app_112216788809664

nici : Co u mnie :

Jedna wielka bujda Komentarze (0)
01. maja 2010 16:17:00
linkologia.pl spis.pl

Miłość to jedna wielka bujda. Mogę zacytować kumpelę "Nie wiem co Tobie doradzić ale powiem Ci tyle że Kobiety to chuje"  Teraz z tym się zgodzę. A wszystko przez jedną osobę o której już nie raz wspominałem.

Miałem już dawno skończyć z tą znajomością lecz dowiedziałem się od niej że już nie będzie ze swoim chłopakiem bo coś źle się u nich układa i że to tylko kwestia czasu. Ja że źle jej nie życzęmówiłem że wszystko się ułoży. Lecz myślałem inaczej. Dzisiaj idzie na urodziny pytałem się do kogo to że idzie do Ojca i siostry od swojego. Odrazu nasuneła mi się myśl czyli już wszystko w was normalnie po staremu. Odpowiedź dostałem że tak. To się cieszę odpowiedziałem (skłamałem). Nie zostało mi nic innego jak spotkać się z nią teraz i troszkę powiedzieć to co czuję. By następnym razem jak wie że inna osoba ją kocha i wie że chce ją pocałować nie mówiła że musisz poczekać i że na czas teraźniejszy nie będziemy ze sobą. Ja gdy to słuchałem jak to mówiła z uśmiechem i wiedziałem że ma go zostawić dalej łudziłem się że będziemy dalej i że naprawdę to tylko kwestia czasu. To teraz mam nauczke by więcej razy tak się nie angażować. Muszęskończyć z tą znajomością bo nie potrafię być dla niej tylko przyjacielem lub znajomym. 

nici : :

Info



O mnie


Imię: Szymon
Wiek: 19 lat (ur 24.07)
Zainteresowania: Sport, filmy, grafika komputerowa
Szukam:Szczęścia w życiu
Kontakt: nici1990@op.pl

Shoutbox

rybkins | patty | mclalka | ralf | j-shepherd | Mailing